Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспары 2021 - 2022 оқу жылы
Психологиялық қызметтің мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1)білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін – өзі тәрбиелеу және өзін – өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2)білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
3)білім алушыларды психологиялық – педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
4)психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
5)психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6)білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау;
7)психологиялық проблемаларды шешуде және оқу – тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата – аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
Психологиялық қызмет көрсетудің бағыттары
1.Мектептің білім беру ортасында балалардың оқу, тәрбие және даму үдерістеріне кеңес беру және ақпараттық психологиялық қолдау көрсету;
2.Білім алушыларды психологиялық диагностикалау;
3.Білім алушылардың жеке даму деңгейін түзету жұмыстарын жүргізу арқылы арттыру;
4.Психологиялық бағытындағы семинар-тренингтер өткізу арқылы педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру;
5.Білім алушылардың ата-аналарына оқушының тұлғалық, зияткерлік, эмоционалды-жігерлік, шығармашылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту бойынша жүргізілген жұмыстары бойынша ақпарат беріп отыру;
№ р/с | Іс - шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
І. ДИАГНОСТИКАЛАУ | ||||||
1 | 1-сынып оқушыларының мектепке бейімделуі | Керн-Йерасек әдістемесі | 1-сынып | Қыркүйек Қазан | Педагогикалық кеңес, анықтама | |
2 | 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделу ерекшеліктерін, оқу мотивациясын кешенді зерттеу | Н.Г.Лусканованың «Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау» сауалнамасы. Пәндерге қызығушылығын анықтау «Түймедақ» әдістемесі | 5-сынып | Қазан | Педагогикалық кеңес, анықтама | |
3 | Бопсалау және зорлық- зомбылықты анықтауға арналған сауалнама | Жасырын әлеуметтік сауалнама | 5-11 сынып | жоспарға сай | Қалалық білім бөліміне есеп | |
4 | Іс-әрекетті зерделеу жұмыстары | Деректер көзін жинау «TALIS» сауалнамасы | Оқушы, ата-ана, мұғалім | Қазан | Зерттеу тобының отырысы | |
5 | Тұлғаның қабілетіне сай мамандық түріне бейімділігін анықтау | Жоспар бойынша Дж.Голландтың мамандық анықтауға арналған тесті, мамандық түріне бейімділігін анықтауға арналған әдістеме | 9 сынып | Қараша | хаттама | |
6 | Тұлғаның психологиялық күйін анықтау | «Тұлғаның психологиялық күйін диагностикалау» Г.Айзенк | 7-11 сынып | Қараша | хаттама | |
7 | Үйден оқытылатын оқушының эмоционалдық күйін анықтау | жаттығулар | Үйден оқытылатын оқушылар | Жыл бойы | анықтама | |
8 | Зейін үрдісін диагностикалау | Бурдон тесті арқылы зейіннің тұрақтылығын және таңдамалылығын анықтау | 2-3 сынып | Желтоқсан | хаттама | |
9 | «Тәуекел топқа» бейім оқушылармен жұмыс | 1)«Ағаш» проективті әдістемесі (Д.Лампен, Л.Пономеренко бейімделуінде) 2)Ч.Д.Спилберг және Ю.Л.Ханиннің «Реактивті және тұлға мазасыздық деңгейін анықтау» әдістемесі | 5-11 сынып | Желтоқсан | Қалалық білім бөліміне есеп | |
10 | Мұғалімнің психо-педагогикалық портреті | диагностика | Пед.ұжым | желтоқсан | хаттама | |
11 | Зейін үрдісін диагностикалау | Мюнстенберг әдістемесі арқылы зейіннің тұрақтылығы мен таңдамалылығын анықтау | 4-сынып | Қаңтар | хаттама | |
12 | Баланың есте сақтау қабілетін диагностикалау | «10 сөзді жаттау» әдістемесі (А.Р.Лурия) | 2-4 сынып | Қаңтар | хаттама | |
13 | Сыныптың әлеуметтік статусын анықтау | Дж.Морено «Социометрия» әдісі | 10-сынып | Қаңтар | Сынып жетекшілер отырысы | |
14 | Ойлау процесінің даму деңгейін анықтау және дамыту | «Не артық?» әдістемесі | 3-4 сынып | Ақпан | хаттама | |
15 | 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделу ерекшеліктерін, оқу мотивациясын кешенді зерттеу | Н.Г.Лусканованың «Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау» сауалнамасы. Пәндерге қызығушылығын анықтау «Түймедақ» әдістемесі | 5-сынып | Наурыз | Пед.кеңес | |
16 | 1-сынып оқушыларының мектепке бейімделуі | Керн-Йерасек әдістемесі | 1-сынып | Наурыз | Педагогикалық кеңес, анықтама | |
ІІ. ТҮЗЕТУ – ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫ | ||||||
17 | 1-сынып оқушыларының бейімделуіне арналған «Көңілді күн!» тренингі | 1 сынып | қазан | Тренинг анықтамасы | ||
18 | «Мен ғажайыппын» жас және жаңадан келген ұстаздармен тренинг | Психологиялық тренинг | Жас және жаңадан келген ұстаздар | қазан | Тренинг анықтамасы | |
19 | Тренинг «Сәтті адаптация» 5-сынып оқушыларымен жүргізілген диагностика бойынша түзету жұмыстарын ұйымдастыру | 5-сынып оқушыларына орта буында (орта мектепте) оқу жағдайына бейімделу кезеңінде психо-педагогикалық қолдау көрсету | 5-сынып | Қараша | анықтама | |
20 | Тренинг «Зорлық-зомбылыққа жол жоқ» | Зорлық-зомбылықтың алдын алуға тренинг-жаттығулар | 5-8 сынып | қараша | анықтама | |
21 | Тұлға бойындағы мектепке мазасыздық деңгейін төмендетуге бағытталған тренинг-жаттығулар | Тұлға бойындағы мектепке мазасыздық деңгейін төмендетуге бағытталған | 5-8 сынып | қараша | анықтама | |
22 | ПМПК есебінде тұрған оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары | Тренинг-жаттығулар, дәрістер | Инклюзивті білім берудегі оқушылар | жыл бойы | ||
23 | Сәтсіз отбасында тәрбиеленуші оқушыларға қолдау көрсету, өмірге бейімділік жағдайына тәрбиелеу | Бақылау, ойын жаттығулар арқылы түзете-дамыту, ағартушылық жұмыстар жүргізу | Сәтсіз отбасында тәрбиеленуші оқушылар | жыл бойы | анықтама | |
24 | Тренинг «Біз біргеміз-берік іргеміз!» | Топтан оқшауланған оқушылардың қарым-қатынасын нығайту | 10 сынып | Желтоқсан | анықтама | |
25 | Мемлекеттік емтихан тапсыратын оқушылармен жұмыс | Мемлекеттік емтихан кезіндегі қыйындықтардың алдын алу және қолдау | 11-сынып | Жыл бойы | анықтама | |
26 | Кәсіби бағдар беру | Оқушылардың мамандықтар туралы көзқарасын қалыптастыру, алда мамандық таңдауда дұрыс бағдар беру | 9-сынып | Жыл бойы | анықтама | |
III. ПРОФИЛАКТИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ | ||||||
27 | Интернетке тәуелділіктің алдын-алу «Желідегі балалардың қауіпсіз мінез-құлқы» | Ата-аналарды психологиялық сүйемелдеу, қолдау | Ата-аналар | қыркүйек | анықтама | |
28 | «Психикалық денсаулық», «Тәуелділік: интернет ойындар тақырыбында» түсіндірме жұмыстар | Интернетке, компьютерлік ойындарға деген тәуелділіктің алдын алу | 5-11 сынып | Қазан | анықтама | |
29 | «Кибербуллинг. Кибербуллингтің алдын алу» | Ауто-деструктивті мінез құлықтың алдын- алу | 7-11 сынып | қазан | анықтама | |
30 | Ата-аналар жиналысы (тақырыптар бойынша) | жиналыс | Ата-аналар | Сұраныс бойынша | хаттама | |
31 | Менің өмірім менің қолымда | Тренинг жаттығулар | 9 сынып | Қараша | анықтама | |
32 | «Бірінші сыныптың бейімделуі» | Психолог | Пед.ұжым | Қараша | анықтама | |
33 | «Бесінші сыныптың бейімделуі» | Психолог | Пед.ұжым | Қараша | анықтама | |
34 | «Қыз бала ұлттың ұяты – халықтың шырайы» | баяндама | 8-11 сынып | жоспарға сай | анықтама | |
35 | «Балаларымызды қорғайық» | Балалардың интернетке тәуелділіктен алдын- алу | Ата-аналар | Қараша | анықтама | |
36 | «Өмір дөңгелегі» әдістемесі, әңгімелесу | Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу | 7-11 сынып | наурыз | анықтама | |
37 | «Кикілжің денсаулыққа әсері...» психологиялық сағат | Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу | 5 – 11 сынып | сәуір | анықтама | |
38 | Тағдырың кілті өз қолыңда | Пікір-талас | 9-11 сынып | мамыр | анықтама | |
39 | Оқушылар арасында келеңсіз сайттарға мониторинг жүргізу | Психолог, сынып жетекшілер | оқушылар | Ай сайын | мониторинг | |
40 | «Өкпе, реніш оларды білдіру жолдары» тақырыбында сынып жетекшілермен отырыс | Отырыс баяндама, тернинг жаттығулар | Сынып жетекшілер | Жоспарға сай | анықтама | |
IV. КОНСУЛЬТАЦИЯ БЕРУ | ||||||
41 | 5 сынып оқушылары орта буынға бейімделуіне байланысты кеңес беру | Кеңес беру | 5 сынып (сынып жетекші, пән мұғалімдері) | Қыркүйек | Кеңес беру | |
42 | Іс-әрекетті зерделеу | Зерттеу іс-әрекеті бойынша «А,Б,С» деңгейіндегі оқушының сұраныстарына психологиялық кеңес беру | Зерделенетін сыныптар | қажеттілік бойынша | ||
43 | 1-сынып және 5-сынып оқушыларының оқуға бейімделуі бойынша ұсыныстар беру | 1-сынып және 5-сынып оқушыларының бейімделуі бойынша кеңес | Ата-аналар | Қазан | Кеңес беру | |
44 | Жас мамандарға жаңа ортаға бейімделуге байланысты ұсыныстар, жаднама беру | психологиялық кеңес, қолдау | Жас мамандар | Қазан-желтоқсан | Кеңес беру | |
45 | Оқушыларға жеке кеңес беру | Кеңес беру | 1-11 сыныптар | Жыл бойы | Кеңес беру | |
46 | «Эмоционалдық күйіп қалу синдромының алдын алу» | Педагогтердің психикалық денсаулықтарын қолдау, кеңестер беру | Пед.ұжым | қараша | анықтама | |
47 | Педагогтерге жеткіншектерді тәрбиелеудегі және оқудағы маңызды сұрақтар бойынша кеңес беру | Кеңес беру | Мұғалімдер | Жыл бойы | Кеңес беру | |
48 | Ата-аналарға балаларының психологиялық ахуалы бойынша кеңес беру | Әңгімелесу, кеңес беру | Ата-аналар | Жыл бойы | Кеңес беру | |
49 | «Бала жақсы оқу үшін қалай көмектесу керек?» | Кеңес беру | Ата-аналар | Наурыз | Кеңес беру | |
50 | Суицидалды мінез-құлықтың және жыныстық тиіспеушілікке қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтың алдын алу жолдары | Түсіндірме жұмыстар, кеңес беру | Пед.ұжым | Наурыз | Кеңес беру | |
51 | Мұғалімдерге психологиялық кеңес беру | Кеңес беру | Пед.ұжым | Жыл бойы | Кеңес беру | |
52 | Мектеп бітірушілерге, ата-аналарға кеңес беру | Кеңес беру | 11-сынып, ата-аналар | Мамыр | Кеңес беру | |
V. ҰЙЫМДАСТЫРУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС | ||||||
53 | 9,11 сынып оқушыларымен жұмыс | Онлайн-вебинар Оқу орындарына саяхат «Ашық есік күні» | 9,11 сынып оқушылары | Жыл бойы | Жоспарға сай | |
54 | «Суицид ауруы; шығу белгілері, емдеу жолдары» тақырыбында арнайы мамандар: психолог, тәрбие ісінің меңгерушісі, әлеуметтік педагог пен мектеп инспекторы және сынып жетекшілер арасында отырыс ұйымдастыру | Адам өміріне қауіп төндіретін іс-әрекеттің алдын алу бойынша жүргізілетін жұмыс | 5-11 сынып | Тоқсан сайын | ДТІЖО бірлесе | |
55 | 9 сынып оқушыларымен жұмыс | «Мамандық тандаудың өмірлік маңызы» әртүрлі мамандық иелерімен кездесу ұйымдастыру | 9 сынып | Қаңтар | Видео көрсету, кері байланыс | |
56 | Жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу жұмыстары | Қалалық емхананың әйелдер дәрігерімен кездесу ұйымдастыру | 7-11 сынып | Ақпан | анықтама | |
57 | Әдістемелік құжаттарды реттеу және толықтыру | Құжаттармен жұмыс | Жыл бойы | Құжаттармен жұмыс | ||
58 | Тақырыптық бұрыш, психолог бұрышын безендіру | Құжаттармен жұмыс | Жыл бойы | |||
59 | «Қауіпті топ», үлгермеуші оқушылар, қабілетті оқушыларға арналған жадынамалар әзірлеу (сұраныс бойынша) | Құжаттармен жұмыс | Жыл бойы | жаднама | ||
VІ. ЖЫЛ БОЙЫНША ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ ТУРАЛЫ ТАЛДАМАЛЫҚ ЕСЕПТЕР | ||||||
60 | 2021- 2022 оқу жылы бойынша психологиялық қызмет есебі | Жылдық есеп | мамыр | Анықтама | ||
61 | Суицидалды мінез-құлықтың және жыныстық тиіспеушілікке қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтың алдын алуға жүргізілген жұмыстардың есебі | Жылдық есеп | мамыр | Анықтама |